نکات آموزشی

مدل‌های مختلف دمپایی مردانه

مدل‌های مختلف دمپایی مردانه + شش مدل پرفروش برند زیتون

در هر سنی که باشید، مرد یا زن، دمپایی جزء اقلامی‌ست که همیشه به آن نیاز پیدا خواهید کرد. اما مردان نسبت به زنان دقت و وسواس لازم را جهت خرید آن به کار نمی برند. شاید به این نکته‌ی ساده اما پراهمیت توجه نکرده باشید که شیک بودن استایل شما، هنگام سفر و تفریح، ظاهر موقر شما در اداره هنگامی که دمپایی به پا می کنید و زیبایی سرویس بهداشتی منزل شما، به انتخاب دمپایی مناسب و شیک بستگی دارد. در یک دسته‌بندی کلی چند مدل دمپایی می‌توان یافت؛ پلاستیکی، چرمی، ابری؛ که ما در اینجا، با ورود به دنیای کارخانه تولیدی دمپایی زیتون قصد بر معرفی انواع دمپایی‌ های پلاستیکی مردانه‌‌ این کارخانه تولیدی دمپایی را داریم. به جرئت می‌توان گفت دمپایی پلاستیکی به خصوص در بین مردان طرفداران بیشتری دارند چرا که هم ارزان‌تر هستند و هم در مکان ‌های زیادی قابل استفاده می باشند و برخلاف انواع دیگر دمپایی ‌ها نگرانی خراب شدن آنها در پی شست‌و شوی زیاد وجود ندارد. به علاوه اینکه در اکثر مواقع سبک‌تر و راحت تر هم هستند.

چه برای جلوگیری از آلوده شدن و آسیب پا در بیرون از منزل به دنبال دمپایی مناسب باشید و چه برای احساس خوشایند نرمی و گرمی دمپایی های روفرشی و فرار از سردی سرامیک‌های خانه‌تان، نیاز است به نکات مهمی که در معرفی محصولات بیان می‌شود جهت تهیه‌ی دمپایی مردانه ارزان و باکیفیت توجه داشته باشید.

دمپایی مردانه مدل ام او

شایان‌ترین چیزی که هنگام پا کردن دمپایی مدل ام او حس می‌کنید سبکی لذت بخش آن است، به قدری که انگار چیزی به پا ندارید. شیارهای کف دمپایی مانع از چسبیدن پوست پا به دمپایی و عرق کردن و بو گرفتن پا می‌شود . سطح برآمده‌ی کف دمپایی در حد فاصل میان انگشتان و کف پا، باعث فیکس شدن پا در دمپایی و جلوگیری از درآمدن های اعصاب خورد کن آن می‌شود. لبه‌های نرم و منحنی ام او ، بیننده را ترغیب به پا زدن این دمپایی می‌کند که بعد از این تجربه شما را به سمت خرید خود می‌کشد. طرح اسپرت و شیک این مدل دمپایی محبوبیت زیادی در بین خریداران به خصوص خریداران دمپایی عمده پیدا کرده است.

 

دمپایی مردانه مدل کاسپین

از پرطرفداری مدل کاسپین هرچه گفته شود باز هم کم است. این مدل دوست داشتنی عرضه شده در رنگ های زیبا و خواستنی، به دلیل مدل منحصر به فرد خود قابلیت استفاده در خارج منزل را به شکلی دارد که شما را جزو شیک پوش ترین فرد حاضر در جمع بکند. در عین اینکه جنسی پلاستیکی و سبک دارد، تمایز آن از صندل و دمپایی های سنگین تر، سخت است و نیاز به دقت دارد. اگر سخت پسند هستید و دنبال دمپایی هستید که ست کردن آن با لباس های مختلفتان سخت نباشد و به هر سبک لباسی که میپوشید بیاید، بی شک پیشنهاد ما به شما مدل دمپایی سگک دار کاسپین است. ضخامت مناسب دمپایی، حس نرمی و لطافت مطلوبی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. عمق کف آن انگشتان پا را در برابر برخورد با اشیاءی که بر سر راه شما قرار دارد محافظت کرده و تا حد امکان از ورود خاک به دمپایی خوردداری میکند. طرح ریز کار شده در سطح کاسپین پوست پا را اذیت نکرده و روی آن رد نمی‌اندازد. ممکن است افراد زیادی را دیده باشید که پای نسبتا تپل تری دارند و همیشه از فشار وارد شده‌ی رویی کفش یا دمپایی خود آزرده می شوند و حتی ممکن است به سفارش اختصاصی محصول مورد نظر روی بیاورند؛ اما کاسپین همان چیزیست که چشم بسته میتوانید آن را خریداری کنید ؛) چرا که سگک کار شده در این طرح امکان تنظیم سایز دلخواه تان را برایتان فراهم کرده است.

 

دمپایی مردانه مدل هوم

مدل هوم به دلیل سبکی و لژ کوتاه پیشنهاد ویژه‌ی کارخانه تولیدی دمپایی زیتون به دوستداران دمپایی‌های روفرشی ست. لبه های نرم و گرد این دمپایی پلاستیکی، راحتی مطلوب شما در منزل را پس از یک روز کاری و تنفس پای خسته ای که ساعتها در کفش بوده است را فراهم می آورد. این دمپایی در عین اینکه لژ کوتاهی دارد اما از عمق مناسب جهت ایجاد قالب پا و برآمدگی استاندارد گودی بین انگشتان و کف پا، برخوردار است. حس مثبت طرح هک شده روی آن و شعار زیبای مدل هوم، مورد مناسبی برای استفاده در منزل زوج‌های تازه متاهل شده می باشد. ناگفته نماند شیارهای کف آن سبب برقراری جریان هوا و نچسبیدن پوست کف پا به سطح پلاستیکی دمپایی می شود در حالی که پا در گودی نرم و دوست داشتنی آن قرار می گیرد.

دمپایی مردانه مدل اورجینال

طرح‌های متنوع در مدل اورجینال بر چهار قسم است؛ هاوایی، مریخی، طرح نایک و طرح آدیداس. با توجه به تکراری و یک نواخت بودن مدل های دمپایی مردانه، طرح های جالب این مدل این امکان را برای شما فراهم آورده است تا این سبک دمپای پفکی و سبک را با طرح دلخواه‌ و رنگ های کمیاب دمپایی های مردانه انتخاب کنید. لژ بلند این طرح، حس ناب فرو رفتن پا در سطحی نرم و سبک بالی را موجب می شود به طوری که ترجیح می دهید پس از یک قدم زدن طولانی حتی در خانه هم آن را به پا داشته باشید. قسمت باز جلوی دمپایی طوری طراحی شده است که از خروج بیش از حد انگشتان پا در پی لیز خوردن جلوگیری کرده و تاحد امکان پا را در خود فیکس نگه دارد اما با وجود بزرگ بودن سطح رویی دمپایی و کوچک بودن قسمت باز جلوی دمپایی، جریان هوا مختل نشده و پا عرق نکرده و بوی نامطبوع نمی‌گیرد.

دمپایی مردانه مدل اورست

مدل اورست از جمله طرح‌هایی ست که با گذر زمان و با داشتن حس نوستالژی گذشته، هرگز قدیمی و از مد افتاده نی‌شود. این مدل دمپایی دارای ارتفاع بلند و مطلوبی‌ست که آن را مناسب استفاده در محیط های بیرون از منزل مثل حرکت از میان گیاهان یا فرو رفتن در شن‌های ساحل می‌کند. از طرفی آنقدر هم بلند نیست که در راه رفتن و یا دویدن، پای شما پیچ بخورد و یا تعادل خود را از دست بدهید. سبکی در عین داشتن لژ نسبتا بلند این طرح، از نکات ویژه‌ی آن برشمرده می‌شود. احتمالا شما هم تجربه کرده اید که گاهی وقتی دمپایی لاانگشتی به پا داشته اید ناگهان قطعه‌ای که بین دو انگشت قرار دارد از کفی جدا شده و پا از دمپایی لیز خورده‌ و عمر استفاده از آن به سر می‌رسد؛ حتی اگر به تازگی آن را خریداری کرده بودید. در طراحی اورست برای حل این معضل، این قطعه به صورت یکپارچه با کف دمپایی ساخته شده و امکان جدا شدن این دو تکه از هم را به حداقل رسانده است و چون از ضخامت مناسبی هم برخوردار است احتمال پاره شدن و بلااستفاده شدن دمپایی بسیار پایین آمده است. طرح برجسته و درشت کفی آن امکان عبور هوا را به میزان لازم فراهم کرده و مانع از عرق پا می‌شود.

دمپایی مردانه مدل دنا

اگر به دنبال دمپایی مردانه ساده و راحت برای استفاده‌ی روزمره و دم دستی هستید، پیشنهاد ما به شما مدل دنا است. این مدل با پوشانندگی زیاد سطح روی پا می تواند گزینه ی مناسبی‌ برای سرویس بهداشتی یا مکان هایی که تابش زیاد آفتاب ممکن است پوست پای شما را آفتاب سوخته و تیره کند، باشد. این مدل در چهار رنگ پرفروش مشکی، طوسی، شیری و سورمه‌ای موجود است. کف دمپایی که به صورت شیارهای موازی طراحی شده است شست و شوی مداوم آن در پی استفاده ی طولانی مدت را راحت کرده و به گونه ای نیست که جرم در آن باقی مانده و به مرور زمان با سیاه شدن شما را دل چرکین کند. ارتفاع مناسب لژ این مدل دمپایی امکان پوشیدن آن را در محیط های زیادی فراهم آورده است؛ از جمله داخل خانه که اجسام سخت با پستی و بلندی های زیادی حس نمی شود و یا بیرون از منزل که هر کدام از موارد ذکر شده ممکن است بر سر راهتان پیدا شود. پس اگر سفری را پیش رو داشته باشید که فقط همین یک جفت دمپایی را داشتید نگران نباشید، دنا در سفر همراهی‌تان خواهد کرد !

در انتها پیشنهاد ما به شما عزیزانی که وقتتان گرانبهاست و از اتلاف وقت پرهیز می کنید ، خرید اینترنتی مدل‌های پر فروش و محبوب از تولیدی دمپایی عمده و تک زیتون است. چرا که کارخانه تولیدی دمپایی زیتون در پی کسب رضایت مشتری های خوش سلیقه ای که به دنبال محصولات با کیفیت و زیبا هستند با ارائه بهترین محصولات، امکان خرید اینترنتی را فراهم آورده که سبب محبوبیت در سراسر دنیا شده است.

برای خرید این محصولات به صورت تکی، از طریق سایت معتبر دیجی‌کالا و جهت خرید به صورت عمده از طریق شماره های موجود در سایت اقدام بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *