نکات آموزشی

مدل های مختلف دمپایی زنانه

از ویژگی های بارز خانم ها به خصوص خانم های با سلیقه و شیک پوش، آراستگی و ست بودن پوشاکی ست که به تن می کنند. اما این به این منظور نیست که فقط در مجالس خاص متوجه ظاهر خود هستند. این آراستگی می تواند در پوشاک داخل منزل یا سفر و مکان های خودمانی تر هم بسیار مهم باشد. به همان منوالی که یک خانم در انتخاب و پوشیدن لباس های تنش دقت به خرج میدهد برای دمپایی راحتی که به پا میکند هم بسیار اهمیت قائل است. این دمپایی میتواند به عنوان دمپایی رو فرشی مورد استفاده واقع شود یا داخل سرویس بهداشتی و یا حتی لب دریا!

از همین رو تولیدی دمپایی عمده و تک زیتون قصد دارد به طور کلی مدل های دمپایی زنانه ای که در بازار عرضه کرده را برای شما عزیزان معرفی کند.

دمپایی زنانه

کاسپین

پرفروش ترین مدلی که احتمالا همه ی شما هم در فروشگاه های مختلف سطح شهر به چشم تان خورده، مدل کاسپین است. این مدل محبوب برای اولین بار در ایران توسط برند کاسپین به تولید رسید و همان طور که انتظار میرفت طرفداران زیادی را هم از آن خود کرد. این مدل دمپایی سکگ دار زیبا به همراه کفی راحت و نرم خود که از ارتفاع بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد، لذت قدم زدن های بی دغدغه را برای شما فراهم می آورد. مدل کاسپین به دلیل طراحی منحصر به فرد خود جز معدود دمپایی های پلاستیکی ست که مناسب پا کردن در محیط های بیرون از منزل هم می باشد.

لاکچری

مدل لاکچری این قابلیت را دارد که شما حتی با دیدن آن هم حس نرمی و سبکی را احساس میکنید. طراحی لوکس این دمپایی به همراه رنگ های بی نظیر و شادی که دارد توجه خانم های زیادی را به خود جلب کرده است. لژ نرم و ارتفاع بسیار مطلوب آن این مدل دمپایی را همانند مدل کاسپین مناسب محیط های بیرون از منزل، سفر و گردش های مختلف میکند؛ زیرا از آسیب پای شما در برابر اجسام تیز و آسیب زا حفظ میکند‌. این مدل دمپایی را میتوانید در رنگ های سبز، آبی آسمانی، زرد، طوسی، کرم و سورمه ای خریداری کنید.

ونیز

این مدل دمپایی از جدید ترین محصولات رونمایی شده ی برند زیتون می باشد. رنگ های بی نظیر و ملایم آن به همراه طراحی بامزه ای که حس نرمی را در ما ایجاد میکند، می تواند به سرعت رقابت خود را با مدل کاسپین تنگاتنگ کند. این مدل همانند مدل کاسپین قابلیت خرید و ست های زوجی را دارد. منتهی گفتنی ست سه رنگ شیری، طوسی و مشکی مختص آقایان و چهار رنگ آبی آسمانی، آجری، فسفری و گلبهی برای خانم ها می باشد. بهتر است بدانید اختصاصی بودن رنگ ها برای خانم ها یا آقایان تنها به رده بندی سازیشان برمیگردد نه چیز دیگری.

ملودی

مدل ملودی در بین دمپایی های زنانه تولیدی زیتون هم سادگی و هم نوستالژی خاصی را در خود جای داده است. کفی نرم و لژ مناسب و ضخیم آن،  راحتی وصف ناشدنی را برای پاهای شما عزیزان فراهم می آورد. این مدل دمپایی به چهار رنگ آبی، کرم، طوسی و مشکی موجود می باشد.

اورجینال

این سری دمپایی های زنانه شامل چهار مدل است که تفاوت شایان آنها تنها در طرح و برچسب های درج شده ی روی آنان و به تبع رنگ دمپایی ها می باشد. این سری دمپایی ها با دارا بودن کفی نرم و ضخیم خود حس خوب بلندی و راحتی را به نسبت کفشی که با پا میکنید برای شما به ارمغان می آورد. شیار های کف دمپایی به دلیل ممانعت از لیز خوردن، این مدل را مناسب استخر و سرویس بهداشتی نیز میکند. حال به اختصار هر چهار مدل را معرفی میکنیم اما از همین ابتدا اشاره کنیم که سری های سه بعدی، هم دمپایی زنانه و هم دمپایی مردانه را دارا هستند و اگر در پی خرید دمپایی های ست هستید می توانید به  دمپایی های اورجینال سه بعدی سری بزنید.

سوپر

این مدل دمپایی تنها طرح خاص و بامزه به لحاظ کاراکتر برچسب در تولیدی برند زیتون به حساب می آید پس اگر سلیقه ای خاص و طبعی شیطنت آمیز دارید این مدل دمپایی پیشنهاد ویژه ی ما به شماست. مدل دمپایی سوپر تاکنون در چهار رنگ پر طرفدار مشکی، طوسی، کرم و شیری روانه ی بازار شده است.

سه بعدی هاوایی

طرح با نشاط و سرزنده ی مدل هاوایی، به دلیل شکل برگ ها و درختانی که دارد این مدل دمپایی را به میزان زیادی به حال و هوای مسافرت ها و گردش ها نزدیک کرده و سبب میشود افراد بسیاری آن را برای لحظات شاد خوش گذرانی های خود تهیه کنند. این مدل دمپایی نیز همانند مدل سوپر در چهار رنگ مشکی، طوسی، کرم و شیری عرضه شده است.

سه بعدی مریخی

مدل دمپایی سه بعدی مریخی نیز جزو دمپایی های بامزه و بسیار خواستنی تولیدی زیتون هستند. طرح روی آن و به تبع حس انعکاس و آینه ای که این طرح در نظر ما دارد، این مدل را جزو گروه دمپایی های شیک و خاص بازار قرار داده است. این دمپایی دارای رنگ های کرم، طوسی، سورمه ای و مشکی می باشد.

سه بعدی آدیداس

این مدل دمپایی مختص دختران پر جنب و جوش با استایل های اسپرت می باشد. سه بعدی آدیداس در رنگ های کرم، طوسی و سورمه ای قابل سفارش و خریداری می باشد.

سه بعدی نایک

مدل دمپایی اورجینال سه بعدی نایک، همانند مدل آدیداس، خانم های طرفدار ورزش را به سمت خود می کشاند و از آنجایی که دارای سایز مردانه هم هستند، و به علاقه ی آقایان هم نزدیک می باشند، ست کردن زوجی آن بسیار راحت است. این مدل دمپایی در رنگهای شیری، کرم و طوسی به بازار عرضه شده است.

ست های مادر و کودک

 

اسپیس

این مدل دمپایی که مدت زیادی از رونمایی آن نگذشته، در بین خانم ها، بسیار پرطرفدار واقع شده است. چرا که طرح دمپایی اسپیس این امکان را به مادران می دهد تا در عین اینکه ست کردن با پسرانشان بسیار دور از ذهن به نظر میرسد، با خرید مدل اسپیس این شادی کوچک و خاطره ساز را، تجربه نمایند.

هالو

مدل هالو از جمله پر فروش ترین های تولیدی زیتون می باشد. این طرح بامزه که به راحتی دل فرزندانتان را به دست می آورد از جمله بهترین ست هایی ست که می توانید تهیه کنید. تنوع رنگی فوق العاده این مدل اینگونه است؛ کرم، طوسی سورمه ای، صورتی، سبزآبی و نارنجی. این مدل علاوه براینکه ست زیبایی می باشد از جمله طرح هایست که هم دختران و هم پسران می توانند آن را داشته باشند.

داینو

طرح بسیار بانمک و خواستنی مدل داینو در تنوع رنگی شاد و زیبا از جمله ست های پر طرفداری ست که هم مناسب مادران و دختران و هم مناسب مادران و پسرانشان می باشد. این طرح نیز در رنگ های سبز، آبی، طوسی سورمه ای، طوسی مشکی، زرد و صورتی زرشکی به بازار عرضه شده است.

دنا

دمپایی ساده اما در عین حال بسیار راحت دنا مناسب استفاده ی دم دستی خانم ها می باشد.  لژ راحت و نرم، و شیارهای قسمت کف دمپایی که مانع از چسبیدن آن به پا و عرق کردن پا می شود این مدل را به یکی از راحت ترین محصولات تولیدی زیتون بدل کرده است. این مدل دمپایی همان طور که از گروهی که در آن معرفی شده است پیداست، از جمله مدل های ست مادر و کودک است. منتهی باید اشاره کرد سایزهای بچگانه‌ی این طرح تنوع رنگی بیشتری داشته و شامل رنگ های نارنجی، قرمز، کرم، سبزآبی، طوسی و سورمه ای میباشد.

حالا که تمام طرح ها و مدل های دمپایی زنانه ی تولیدی زیتون را از نظر گذراندیم و به طور مختصر به معرفی آنها پرداختیم، امید است راحت تر از گذشته، دمپایی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری بفرمایید.

برای خرید این محصولات به صورت تکی، از طریق سایت معتبر دیجی‌کالا و جهت خرید به صورت عمده از کارخانه تولیدی کفش صندل و دمپایی زیتون در قم از طریق شماره های موجود در سایت اقدام بفرمایید.

 

4 thoughts on “مدل های مختلف دمپایی زنانه

  1. رضا عسگری گفت:

    با سلام آیا شما تولید کننده مستقیم هستید یا واسطه ؟ممکنه خواهش کنم از شما لیست قیمت محصولات خودتونو برام ایمیل کنید ؟ با سپاس
    macfix.pty.ltd@gmail.com

    1. نگین شهیدی گفت:

      سلام دوست عزیز ما تولید کننده هستیم

  2. هادی آب سالان گفت:

    با سلام ،،من کنار دریا فرح آباد ساری مغازه دارم پرفروش ترین دمپایی برای من،،اکثر دمپایی ها رو میشناسم به اسم و تعداد،،،خیلی خوب شروع کردین ،،فقط رنگ مهم،،مشکی خیلی پرفروشتر متاسفانه،،،

    1. نگین شهیدی گفت:

      سلام دوست عزیز سپاس از نظرتون . موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *