اخبار و رویداد‌ها

ششمین نمایشگاه بین المللی کفش و صندل قم

ایران دوازدهمین تولید کننده کفش در جهان است و 70 درصد این تولیدات در استان قم انجام می شود .از این رو هر ساله نمایشگاه های بین المللی کفش و صندل با حضور کشورهای مختلف جهان در این استان برگزار می شوند تا صنایع کفش و صندل ایران به کشورهای دیگر شناسانده شوند و امور صادرات و واردات از این راه تسهیل شود. تولیدی زیتون از جمله صادرکنندگان کفش و صندل به کشورهای عراق، افغانستان، سوریه،آذربایجان و کشورهای آفریقایی می باشد که امسال افتخاردارد در این نمایشگاه میزبان شما عزیزان باشد. شما عزیزان اگر قصد خرید عمده صندل ، حرید عمده دمپایی و یا خرید عمده کتونی را داشته باشید با خیال راحت می‌توانید به فروشگاه زیتون مراجعه کنید

هدف از برگزاری نمایشگاه کفش و صندل

این نمایشگاه با هدف افزایش صادرات و معرفی محصولات با کیفیت شرکت های ایرانی برگزار می شود و با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه امکان بازدید عموم وجود ندارد از این رو بازدیدکنندگان قبل از حضور حتما باید ثبت نام کنند.نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم با نام قم شوز هر ساله در استان قم با حضور تجار با تجربه و خبره از 134 کشور مختلف جهان از جمله عراق، هند، ونزوئلا، آذربایجان، ترکمنستان، روسیه، لیبی، سوریه و کشورهای آفریقایی و… برگزار می شود . این نمایشگاه برای ششمین بار در استان قم و برای اولین بار امسال در نمایشگاه تازه تاسیس بین المللی استان قم برگزار می شود . برای برگزاری هر چه بهتر و غنی تر این نمایشگاه از تجار 30 کشور بصورت حضوری دعوت به عمل آمده است .

زمان ومکان برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی کفش و صندل قم

نمایشگاه بین المللی کفش و صندل قم از تاریخ 4 تا 7 بهمن ماه از ساعت 15 تا 21 در شهر نمایشگاهی قم واقع در کیلومتر دو آزادراه قم تهران در مساحتی حدود ۲۰ هزار مترمربع برپا می‌شود. ‌‌زمان پیش ثبت نام در این نمایشگاه از 12 تا 18 آذر ماه می‌باشد ،بررسی و تائید ثبت نام کنندگان از 19 تا 22 آذر ماه و ثبت نام نهایی و قطعی شرکت های تائید شده از 23 تا 27 آذر ماه سال 1401 برگزار می‌شود . زمان تحویل محل غرفه و غرفه سازی از تاریخ 27 دی ماه تا 1 بهمن انجام می‌شود .

حضور تولیدی زیتون درنمایشگاه بین المللی کفش و صندل قم

زیتون شوز از جمله تولید کنندگان و صادرکنندگان شاخص ایرانی می باشد که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده و حال بعد از گذشت 11 سال از فعالیت حرفه ای خود در عرصه تولید کفش،صندل و دمپایی یکی از صادر کنندگان مطرح کشور می باشد که باهدف ایجاد حس خوب و لمس کیفیت برای مصرف کنندگان خویش جمله لذت محض راه رفتن را سرلوحه خود قرار داده است.
زیتون شوز یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان کفش ،صندل و دمپایی در سطح کشور و بین المللی در غرفه زیتون فعالیت خواهد کرد و از شما فروشندگان و تولید کنندگان محترم در صنعت کفش دعوت می‌کند در این نمایشگاه از غرفه زیتون شوز بازدید داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *