زیتون شوز

صادرات صندل و کفش زیتون

صادرات صندل و کفش زیتون

مجموعه تولیدی کفش زیتون با تولید طیف وسیعی از محصولات با کیفیت توانسته است، بازار خوبی برای فروش و صادرات صندل و کتونی و دمپایی زیتون را در عرصه بین المللی ایجاد نماید. این مرکز با استفاده از متریال درجه یک و تکنولوژی نوین در تولید، بهترین کیفیت را برای محصولات خود ارائه می نماید. در واقع یکی از عوامل موفقیت مجموعه زیتون عرضه انواع صندل و کفش مرغوب در طرح های بسیار متنوع و جذاب می باشد.

انواع مدل های صندل صادراتی

محصولاتی که مجموعه کفش زیتون عرضه می نماید دارای انواع کاربری های متفاوت می باشند. انواع صندل های مردانه و زنانه علاوه بر این که در بازار داخلی دارای محبوبیت بالایی می باشند، در بازار بین المللی نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه گردیده است. کفش های این مجموعه با تنوع بسیار بالایی که دارند توانسته اند رضایت هر نوع سلیقه ای را به خوبی جلب نمایند. در واقع مجموعه تولیدی کفش زیتون با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و توجه به سلایق مختلف توانسته است نبض بازار صادرات صندل و کفش را در دست داشته باشد.

بازار هدف صادرات صندل و کفش زیتون

صادرات صندل و کفش زیتون در سال های اخیر با پیشرفت و رشد قابل توجهی همراه بوده است. ایجاد ظرفیت های تجاری و افزایش صادرات محصول در این مرکز علاوه بر سودآوری شرکتی، در جهت رشد اقتصادی کشور و همچنین اشتغال زایی نیز بسیار موثر عمل کرده است. در میان کشورهای خارجی عراق مهم ترین بازار هدف برای صادرات صندل و کفش زیتون می باشد و سالانه بخش زیادی از تولیدات برای عرضه در بازارهای عراق در نظر گرفته می شود. سهولت صادرات کالا به عراق و نزدیک بودن روابط دو کشور باعث شده است که این کشور بیشترین سهم از صادرات کفش و صندل ایرانی داشته باشد.

کفش راحتی مردانه

از کشورهای دیگری که به عنوان بازار هدف صادرات صندل و کفش زیتون به شمار می روند، می توان به کشور های آذربایجان، ترکمنستان، پاکستان و افغانستان اشاره نمود. مجموعه کفش زیتون با سابقه چندین ساله و بهره گیری از کادر مجرب و تولید بهترین کفش و صندل ها مشتریان زیادی از کشورهای همسایه را جذب نموده است. وب سایت کفش زیتون تمامی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در بازار به مشتریان خود ارائه می نماید. شایان ذکر است که این مجموعه در جهت حمایت از کسب کار های داخلی و تاجران ایرانی در فروش عمده، محصولات را با تخفیف های ویژه عرضه می نماید. در صورتی که قصد خرید عمده صندل و کفش زیتون داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در همین وب سایت معرفی شده اند، با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید. نکته ای که در خرید از وب سایت بسیار حائز اهمیت می باشد، این است که همه هم میهنان می توانند از تمام شهرهای کشور وارد فروشگاه وب سایت شده و سفارش خرید خود را ثبت نمایید. تمامی سفارشات با بررسی دقیق کیفیت و سلامت محصول، در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.

انواع کفش و صندل عرضه شده در وب سایت کفش زیتون

در وب سایت کفش زیتون می توانید برای انواع کفش ها، مدل های متنوع و مدرنی را پیدا کرده و انتخاب نمایید. این فروشگاه برای تمام سنین و سلیقه ها محصولات بسیار مطلوبی را ارائه می دهد. در این وب سایت انواع کفش های مردانه برای مهمانی و پیاده روی عرضه می شود. همچنین کفش های بسیار با کیفیت و مرغوبی نیز برای ورزش های مختلف در فروشگاه کفش زیتون ارائه می گردد. در مورد کفش های زنانه نیز تنوع کفش و صندل بسیار زیاد بوده و انواع صندل ها مجلسی و کفش های مناسب مهمانی را می توانید در این وب سایت ملاحظه نمایید.

کفش هایی که برای سنین کمتر طراحی و عرضه شده اند نیز دارای مدل های بسیار جذاب و زیبایی می باشند که به تفکیک جنسیت برای دختر و پسر به فروش می رسند. تمامی این محصولات در سایز بندی کامل عرضه می گردند و در خرید اینترنتی نیز می توانید سایز بندی تمام کفش ها را ملاحظه نموده و سایز مناسب پای خود را انتخاب نمایید. مزیتی که خرید کفش از سایت کفش زیتون برای خریداران وجود دارد این است که می توانند محصولات متنوع و بسیار مرغوب را به قیمت تولیدی خریداری نمایند. زیرا در زنجیره فروش این محصول هیچ واسطه ای نبوده و خریداران به طور مستقیم با شرکت تولید کننده در ارتباط خواهند بود. برای خرید محصول به روش اینترنتی کافی است وارد وب سایت شده و از قسمت محصولات کفش مورد نظر خود را انتخاب نموده مراحل خرید را که شامل ثبت مشخصات و آدرس دقیق می باشد را توسط واحد خرید کامل نمایید. سپس با پرداخت آخرین مرحله خرید را نیز طی نموده و در طی کمترین مهلت زمانی محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

جهت نمایش و خرید جدیدترین محصولات کفش زیتون میتوانید از فروشگاه کفش زیتون دیدن فرمایید

جهت ارتباط با واحد فروش و یا خرید محصولات کفش زیتون میتوانید از طریق ارتباط با واتساپ کمک بگیرید

همچنین جهت تماس با دفتر فروش کفش زیتون میتوانید با شماره تلفن 02537206227 تماس حاصل نمایید

دانلود کتاب محصولات کفش زیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *